Nabór na Kierownika w Placówce Wsparcia Dziennego

OGŁOSZENIE O NABORZE

  1. Wymagania niezbędne jakie powinien spełniać kandydat:
  2. obywatelstwo polskie;
  3. posiada wykształcenie wyższe:

a) na kierunku pedagogika, pedagogika specjalna, psychologia, socjologia, praca socjalna, nauki
o rodzinie lub na innym kierunku, którego program obejmuje resocjalizację, pracę socjalną, pedagogikę opiekuńczo-wychowawczą lub

b) na dowolnym kierunku, uzupełnione studiami podyplomowymi w zakresie psychologii, pedagogiki, nauk o rodzinie, resocjalizacji lub kursem kwalifikacyjnym z zakresu pedagogiki opiekuńczo-wychowawczej, lub

c) na dowolnym kierunku oraz przygotowanie pedagogiczne uprawniające do wykonywania zawodu nauczyciela;

  • nie jest i nie był pozbawiony władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest jej zawieszona ani ograniczona;
  • wypełnia obowiązek alimentacyjny – w przypadku gdy taki obowiązek w stosunku do niej wynika z tytułu egzekucyjnego;
  • nie był skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  • nie figuruje w bazie danych Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym z dostępem ograniczonym.
  • nieposzlakowana opinia;
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  • stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku;
  • znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków na danym stanowisku.

2. Wymagania dodatkowe:

  1. biegła obsługa komputera i programów biurowych;
  2. doświadczenie w kierowaniu zespołem;
  3. umiejętność współpracy oraz skutecznego komunikowania się;
  4. samodzielność;
  5. Sumienność, dokładność, kreatywność;
  6. kierowanie się zasadami etyki zawodowej;
  7. bardzo dobra organizacja pracy;
  8. posiadanie prawa jazdy kat. B;
  9. nastawienie na współpracę.

3. Zakres wykonywanych zadań:

  1. opieka nad wychowankami przebywającymi w Placówce Wsparcia Dziennego;
  2. organizacja czasu wolnego, zabawa i zajęcia sportowe dla wychowanków PWD;
  3. pomoc w nauce i rozwój zainteresowań wychowankom PWD;
  4. organizacja pracy w PWD;
  5. przygotowywanie pomieszczeń na zajęcia z wychowankami,  dbanie o czystość i porządek w pomieszczeniach oraz przygotowywanie poczęstunku dla wychowanków;
  6. pomoc wychowankom we wdrażaniu prawidłowych postaw życiowych, współdziałanie  i realizacji obowiązków szkolnych;
  7. współdziałanie ze szkołami, z kuratorami sądowymi, pracownikami socjalnymi, asystentem rodziny i rodziną w procesie wychowania dzieci;
  8. współpraca z przedstawicielami innych instytucji zajmujących się pomocą dziecku i rodzinie;
  9. prowadzenie dokumentacji Placówki Wsparcia Dziennego i podopiecznych;
  10. współpraca z rodzicami dzieci uczęszczających do Placówki Wsparcia Dziennego.

4. Warunki pracy na danym stanowisku

  1. zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, w pełnym wymiarze czasu pracy – 1/1 etat;
  2. godziny pracy: 10:00-18:00;
  3. miejsce pracy: Placówka Wsparcia Dziennego w Tymieniu, Tymień 43, 76 – 035 Będzino;
  4. praca w warunkach uciążliwych dla zdrowia, możliwe narażenie na stres, obciążenie szkieletowo- mięśniowe.

5. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Centrum Usług Społecznych w Będzinie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu grudniu 2024 r. wynosił więcej niż 6 %.

6. Wymagane dokumenty

1) list motywacyjny podpisany odręcznie;

2) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (załącznik nr 1 do ogłoszenia); wskazujący    na spełnienie wymagań w zakresie wykształcenia i/lub stażu pracy

3) wypełnione oświadczenie o spełnieniu wymagań (załącznik nr 2 do ogłoszenia);

4) pisemne wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru (załącznik nr 3 do ogłoszenia).

7. Miejsce i termin składania dokumentów

Wymagane dokumenty należy składać osobiście w Centrum Usług Społecznych w Będzinie lub pocztą na adres 76 – 037 Będzino, Będzino 56, w zamkniętej kopercie oznaczonej imieniem i nazwiskiem kandydata
z dopiskiem Nabór na stanowisko kierownicze urzędnicze — Kierownik PWD,
w terminie do dnia 27 stycznia 2025r r. do godz. 12.00 (decyduje data wpływu dokumentów do Ośrodka). Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Otwarcie kopert odbędzie się w dniu 27 stycznia 2025r. o godz. 13:00.

8. Pozostałe informacje

1) Nabór zostanie przeprowadzony w dwóch etapach postępowania rekrutacyjnego.

I Etap — weryfikacja ofert pod względem formalnym oraz dokonanie wstępnej oceny merytorycznej

II Etap — rozmowa kwalifikacyjna z wybranymi kandydatami w siedzibie Centrum Usług Społecznych w Będzinie, Będzino 56.

O terminie rozmowy kwalifikacyjnej wybrani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie..

2) Informacja o wynikach naboru zostanie umieszczona na tablicy ogłoszeń w siedzibie CUS oraz na stronie internetowej https://cus.bedzino.pl/

Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego zostaną dołączone do jego akt osobowych.

3) Na rozmowę zabierz (do wglądu) oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające wskazane w oświadczeniach dane osobowe:

– dowód osobisty,

– w zakresie wykształcenia – dyplom;

– w zakresie stażu pracy – świadectwo pracy lub zaświadczenie potwierdzające bieżące zatrudnienie;